fredag 7 januari 2011

IN MY BED...

Jag ligger i sängen i bara underkläder och en stor t-hirtt när det knackar på dörren. Vem kommer så här sent tänker jag. Jag öppnar dörren och får mig en chock när jag helt plötsligt får en kyss ifrån någon, jag ser sen att det är min kille. Han lyfter upp mig och bär in mig in till mitt sovrum, lägger mig på sängen och börjar hångla med mig. Jag tar upp hans tröja och han hjälper till att ta av den, sedan tar han av mig min stora t-shrit som jag har på mig och kysser mig runt halsen. Jag riktigt känner hur upphetsad jag börjar bli och bara njuter av varje kyss jag får. Jag tar sakta ner händerna och smeker
hans vältränade mage medans jag sakta fortsätter neråt med mina händer till hans byxor och knäpper upp knapparna och börjar dra ner hans byxor och tar av honom dom. 



BH:n åker av och han smeker mina bröst. Jag kan knappt hålla mig längre, jag känner hur vått det börjat bli där nere och jag andas tugnt när han torr juckar på mig. Jag tar av honom hans kallingar och han tar av mig mina trosor. Han tar ner sin hand och börjar smeka och pulla mig lite lätt och jag börjar andas högre och högre. Sedan för jag ner min hand runt hans hårrda kuk och börjar sakta runka av honom. 

Han andas tugnt i mitt öra vilket gör mig ännu mer kåt och jag kan inte låta bli att stöna högt. Han tar bort sin hand och lägger sig på mig, för in sin kuk och börjar sakta, sakta föra den in och, in och ut. Det känns nästan som att jag är i himelen. Paradiset. Han fortsätter sakta men börjar öka takten och det känns som att det inte är nog, jag vill bara ha mer och snabbare. Han lyfter upp mig så att han sitter på knä och jag över honom. Han håller mig vid midjan och för mig upp och ner, upp och ner.. Jag bara njuter och känner att jag snart exploderar. Han lägger sig ner och jag rider honom, snabbt men ändå försiktigt. Han smeker mina bröst. Han smeker min mage. Han sätter sig lite upp och kysser mig. Sedan lägger han ner mig och vi kör missionären tills jag känner hur hans kuk börjar bulta och tömmas. Innan han hinner tömmas helt så känner jag hur jag börjar skaka och tillfredställas och rätt som det var så fick jag en helt underbar orgasm. 

3 kommentarer:

  1. hej gumman. Hoppas ni njuter av att ha bloggen igång nu, kul att det går så bra för er:) puss och kram

    SvaraRadera
  2. åh vad härligt. Älskar lite snusk och sex.
    Senast idag åkte handen i brallan till en viss sida.

    SvaraRadera