söndag 26 december 2010

EN TIDIG ORGASM

Jag vaknade tidigt. Jag sträckte på mig och kände den där pirrande känslan mellan benen. Automatiskt smög sig handen ner till fittan. Jag började lite försiktigt smeka mig utanpå trosorna. Kände hur kåt jag var och hur safterna började rinna till. Fortsatte smeka fittan medan den andra handen sökte sig upp till brösten. Trosorna började bli fuktiga av mina kåtsafter. Handen hittade klittan och började smeka den allt snabbare. Kände orgasmen byggas upp och kunde inte ligga still med underlivet som höjde sig mot handen.

Gud vad kåt jag var. Plötsligt kände jag hur orgasmen vällde över mig och jag vibrerade i hela kroppen. Kände när den lagt sig att jag ville ha mer men det fanns ju ingen kuk här. Stack in handen under madrassen och hittade min dildo som jag alltid har där. Startade vibrationen och började dra den över brösrvårtorna som blev stenhårda. Drog den sakta ner åt magen och kände safterna rinna ur mig. Drog dildon över springan och fuktade den med mina kåtsafter. Tog sedan upp den till munnen för att slicka av den. 



Sög in dildon i munnen som om det varit en riktig kuk. Drog sedan ner den till fittan och lät ollonet glida in en bit för att sen dra ut den igen. Satta den mot klittan och kände hur jag bara måste få den i mig. Körde in dildon i min plaskblöta fitta och började knulla mig med hårda stötar. När jag hållit på en stund kände jag att orgasmen var på väg och började köra den snabbare ut och in i fittan. Sen när jag knullade så fort det bara gick kom jag i en otrolig orgasm som slutade med att det sprutade ur fittan 

4 kommentarer:

  1. Vi vill se filmer nu!! :D

    SvaraRadera
  2. Hej
    Det kommer på torsdag/ fredag, det lovar vi :)
    Pussar

    SvaraRadera
  3. Det ser jag fram emot.... :P

    SvaraRadera
  4. Fontänorgasm alltså? Hur lyckas du med det? Vad använder du för dildo?
    Jag tänkte köpa Lelo Ella för det där med fontänis är min högsta önskan.

    SvaraRadera