lördag 25 december 2010

I VÄNTAN PÅ KILLEN....

Mina bröstvårtor hade styvnat och min lilla knopp var alldeles hård. Jag rullade det mellan tummen och pekfingret och jag blev alldeles blöt. Jag knäppte upp byxorna och drog av mig dom och trosorna. Jag låg i soffan med naket underliv.

Mina fingrar gled ut och in. Det plaskade lite och jag var så upphetsad nu. Jag hade tappat alla tankar på att försöka läsa. Det enda jag tänkte på var dig och din sköna hårda kuk. Hur skön den var i min fitta. Med tre fingrar smekte jag min klitoris. Å så skönt det var. Jag andades stötvis. Å min älskling varför kommer du inte snart.


Jag gnuggade min klitoris allt hårdare. Jag kunde inte hålla mig längre, kunde inte vänta på dig. Jag kände hur orgasmen kom närmare, hur hela min kropp blev tung. Jag andades häftigare, mina fingrar jobbade och orgasmens vågor sköljde över mig. Jag skrek rätt ut. 

Du klev ur dina kläder och med hård kuk ställer du dig framför mig. Hej älskling säger du. Jag är här nu. Du ställer dig på knä mellan mina ben och kör in din kuk i min fitta. Först börjar du knulla mig sakta, men jag tar tag i dina skinkor och trycker in dig mot mig och då vet du att jag vill bli hårt knullad. 

Och du knullar mig hårt och jag stönar och säger mer min älskling mer. Du drar upp mina ben mot dina axlar och trycker in dig hårt i mig. Å det är så skönt. Att känna dig i mig är så underbart. Jag ser på dig att du är nära nu. Din blick blir oseende och jag hör dina grymtningar. Du vrålar ut din orgasm och kör in din kuk ännu hårdare i mig. Jag drar med mina naglar över din rygg och du stöter till ett par gånger till för att mjölka ur de sista dropparna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar